وبسایت زی ارگانیک طبق قوانین جرایم رایانه ای، متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد.

ما کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا؟

داده های آماری:

ایمیل و شماره تماس شما فقط برای پیگیری سفارشات و اطلاع رسانی ما بوده و هرگز در اختیار کس و یا هیچ سازمانی قرار نخواهد گرفت.

ضمنا ما اطلاعاتی همچون تعداد دفعات حضور و زمان حضور در وبسایت را به منظور ارائه خدمات بهتر و بهینه سازی وبسایت زی ارگانیک، در توسعه فنی وبسایت، استفاده خواهیم کرد ولی طبق قرار، این اطلاعات کاملا محفوظ بوده و در اختیار هیچ کس و یا سازمانی قرار نخواهد گرفت

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات جمع آوری می‌کنیم، ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه (اسپم) استفاده خواهد شد.

فرم‌های تماس

اطلاعاتی که شما در فرم تماس ثبت خواهید کرد، کاملا محرمانه تلقی شده و مطابق قوانین حریم خصوصی به هیچ ارگان و سازمانی ارائه نخواهد شد.

کوکی‌ها

بعد از به اشتراک گذاشتن نظر در وبسایت، شما می توانید تصمیم بگیرید که نام، نشانی ایمیل و وبسایت‌تان در کوکی ذخیره بشود یا خیر. در این زمینه حق انتخاب دارید اما در صورت پذیرش ذخیره‌ی اطلاعات در کوکی، در مراجعات بعدی خود به وبسایت زی ارگانیک برای اشتراک‌گذاری نظرات، نیاز به پُر کردن فرم اطلاعات نام‌برده نخواهید داشت. ماندگاری کوکی‌ها در وبسایت به مدت ۱ سال است.

اگر در وبسایت دارای حساب کاربری باشید و با آن به وب وارد بشوید، ما اقدام به تنظیم کوکی موقت برای شما می‌کنیم تا مشخص شود که مرورگر شما پذیرای کوکی‌ها هست یا خیر. این کوکی شامل هیچ داده‌ی شخصی و خصوصی نیست و با بستن مرورگرتان متوقف شده و از بین می رود.

بعد از اینکه به حساب کاربری خود در وبسایت وارد می‌شوید، چندین کوکی برای ذخیره‌ی اطلاعات ورودتان و انتخاب‌هایی که در صفحه‌ی وبسایت صورت داده‌اید، نصب و تنظیم می‌شوند. کوکی‌های ورودی به مدت ۲ روز فعال هستند و اطلاعات انتخاب صفحاتی که داشته‌اید نیز در طول ۱ سال در دسترس قرار خواهند داشت. اگر گزینه «من را به خاطر بسپار» را انتخاب کنید، در طول ۲ هفته، ورود شما بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات برای ورود خواهد بود. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج بشوید، کوکی‌های ورود از بین می‌روند.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر در وبسایت ما نظر خود را به اشتراک بگذارید، نظر و داده‌های متای آن به مدت نامحدود نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات به‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.

کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربری‌شان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

کجا داده‌های شما را ارسال می‌کنیم

داده های شما به هیچ فرد حقیقی و حقوقی یا سازمانی ارائه نشده، و نخواهد شد. تمامی اطلاعات شما نزد وبسایت ما به صورت کاملا امن محفوظ است.

منو اصلی